donderdag 9 februari 2017

Mijn vrede geef Ik u, Mijn vrede laat ik u..


Soms zijn er tijden dat de werkelijkheid in je leven verre van vrede is... er is onrust, ziekte, pijn, teleurstelling en je begrijpt niet waarom God die dingen in je leven toelaat...
Het lijkt of je door een wildernis wandelt waarvan het einde niet in zicht lijkt..je wil je verzetten tegen alles wat niet goed gaat en zijn dan juist geneigd bij Hem vandaan te lopen en Hem te negeren.

En dan is het juist nu van levensbelang om in de vrede van God te komen. De stem van God die zegt: "Mijn vrede geef Ik u , Mijn vrede laat ik u".. die onverstoorbaarheid van Jezus kun je ontvangen als je naar Hem opziet en Hem vertrouwt. Dan weerspiegel je Zijn vrede en Zijn rust, temidden van de moeilijkheden. Hij is de rijke bron van vreugde die altijd beschikbaar is... laat je hart tot rust komen aan Zijn voeten en geef het over... laat het gaan.. dan zul je merken dat er zekerheid in je hart komt , en je relatie met Hem goed is omdat je alles aan Hem toevertrouwt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten