zondag 6 november 2016

Ik zal er zijn...


"Ik zal er zijn.... ik zal er voor je zijn als je Me nodig hebt, Ik ben er als je pijn hebt, als je door moeilijkheden heen gaat.
Pak Mijn hand, want ik neem je mee , bij Mij ben je gerust, bij Mij ben je veilig....Ik breng je aan rustiger wateren.....
Ik droog je tranen, en geef je nieuwe kracht.... weest niet bang, ook al is er gevaar, ook al is het donker om je heen.
Ik ben bij je,  bescherm je, en geef  jou moed. "



Vertrouwen aan God gaat soms heel diep...wanneer je in de diepste diepten die je kunt meemaken Zijn hand durft vast te pakken en Hem vertrouwt zegt dat iets over je overgave en de band die je met je Vader hebt.... je weet dat alles bij Hem bekend is... je vreugde, maar ook je diepe verdriet.
Vertrouw Hem... Hij weet het allemaal.... Hij zal je helpen!


Afgelopen zaterdag hadden we een bijzondere jeugdavond. de Heilige Geest ging aan het werk en nam veel verdriet weg.. het was zo bijzonder om te zien hoe God genas en pijn weghaalde waar een aantal jongeren al heel lang onder gebukt gingen... God is groot en Hij wil nog steeds mensen aanraken en van binnen helen van diepe wonden die er zijn. Alle eer aan Hem!

( foto's zijn met toestemming geplaatst)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten