zaterdag 23 juli 2016

Zijn glimlach over je....

In het hart van de Vader nemen vooral die mensen een grote plaats in die niet alleen Zijn tranen kennen, maar ook Zijn blijdschap.. Zijn glimlach.....

Hij glimlacht over jou...

Net zoals het helemaal aan het begin van de schepping was.
  God was klaar  met het scheppen van de aarde en alles wat daarop was, en zag dat het goed was.
 Daarna schiep Hij de mens  en zag dat het zéér goed was..Hij was zo blij met de mens die Hij geschapen had naar Zijn beeld..
Nog steeds heeft Hij die gedachten over ons en is Zijn hart vol blijdschap over Zijn kinderen!

Leef daarom niet alleen onder Zijn tranen, ( Zijn lijden, het kruis wat we moeten dragen)  maar juist ook onder Zijn glimlach!!

Gebed..."Heer, laat mij Uw gezicht zien... Uw gezicht dat glimlacht over mij... geef mij een nieuw perspectief hoe U werkelijk over mij denkt...U heeft het goede, het mooie , en het volmaakte voor mij ...... ik dank U dat U over mij glimlacht!"

( schilderij ongeveer een jaar geleden gemaakt... )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten