dinsdag 24 januari 2017

een grote buit!

"Ik verblijd mij  over Uw Woord als iemand die een buit vindt.."Ps. 119:162

Dit leuke hondje ( Mickey)  was dolblij met zijn grote stok en sjouwde er een heel eind mee rond, hij wilde er maar geen afstand van doen, en het was alsof hij een geweldige buit had binnengehaald, zo triomfantelijk liep hij er mee rond...
Zo zou het eigenlijk ook moeten zijn met het Woord van God...
Blijven we enthousiast over het woord van God of zien we het als een "moeten" om nog even te lezen... De Bijbel is een schatkamer vol ontelbare schatten die we al ontdekt hebben of nog gaan ontdekken. Als de Heilige Geest Zijn licht werpt op het Woord ontdekken we steeds meer diepgang en wordt onze geest opgebouwd, verfrist, gereinigd, herstelt en vernieuwd en genezen...

De Bijbel is geen oud boek, maar het Levende Woord , Jezus wordt openbaar en spreekt erdoor heen tot ons persoonlijk!

Laat het elke dag nieuw zijn, zodat er steeds nieuwe dingen geboren kunnen worden....
"Lees je bijbel, bid elke dag, dat je groeien mag...."

2 opmerkingen:

  1. Wauww mooi getekend Els!! Liefs Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel, Stephanie, eigenlijk is dat nagetekend van een eerder gemaakt schilderij van mij... maar ik wilde het ook graag in de schrijfbijbel :) zoals meerdere schilderijen die ik nu in de bijbel erbij zet:)

      Verwijderen