dinsdag 31 januari 2017

Hij is Heer!

"Want dit zegt de Heer van de hemelse legermachten: nog een korte tijd , een ogenblik slechts, en Ik zal de hemel en de aarde, de zee en het land doen beven. Alle volken breng ik in beroering, hun schatten zullen Mij toevallen en Mijn huis zal ik vullen met pracht en rijkdom- zegt de Heer van de hemelse legermachten. De luister van de tempel zal groot zijn, nog groter dan voorheen, en van hieruit zal Ik vrede en voorspoed geven- spreekt de Heer van de hemelse legermachten"
Haggaï 2: 6-8

Deze tekst kwam sterk naar voren op de bidstond .. we staan op het punt van het zien van Gods macht en majesteit op een manier die we nooit eerder hebben gezien... laat er opnieuw honger en dorst komen in je hart zodat je mee kan in de stroom die God op gang gaat zetten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten