maandag 2 januari 2017

Run for Jesus!

"Christus heeft mij uitgekozen om Hem van dichtbij te kennen. Ik doe mijn uiterste best om dat doel te bereiken. Maar ik ben nog niet zover. Nee, vrienden , ik denk echt niet dat ik mijn doel al bereikt heb. Maar één ding is zeker: over vroeger maak ik me niet meer druk, ik denk alleen aan de toekomst! God wil me naar de hemel halen omdat ik Jezus Christus dien. Ik doe mijn uiterste best om die beloning te krijgen.. we hebben veel bereikt, maar we moeten nu ook doorgaan! "  Fil. 3: 12-14

Dit zijn woorden die Paulus sprak op zijn reis met God. Als hij in deze tijd had geleefd zouden velen hem bestempelen als fanaticus.....rennen voor  de zaak van God? beetje overdreven toch? Gewoon relaxed doen, dan komt het vanzelf wel....maar  Paulus had ontdekt dat het ware leven met God een houding vroeg om er volledig voor te gaan . En daarom zag hij grote wonderen voor zijn ogen gebeuren. Hij had maar één doel voor ogen en dat was Christus volgen in alles! En daarvoor liep hij de race met alles wat in hem was... Hij had zich de leefregel eigen gemaakt van het God liefhebben boven alles en zijn naasten als zichzelf...het zou hem een grote beloning in de hemel gaan opleveren. Een eremedaille.....tot Zijn eer!

Ren je ook mee in het nieuwe jaar wat gaat komen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten