vrijdag 3 juni 2016

honger....

Deze meisjes zijn altijd  zo nieuwsgierig... op het moment dat je met een camera in het gras ligt komen de koeien al aangesjokt om te kijken met wie ze te doen hebben.... ik weet niet hoe ze naar mij hebben gekeken..:) ze vonden het in elk geval reuze interessant, want ze bleven me  met een flinke club aangapen....kreeg ook nog een natte lebber over mijn lens, haha, altijd een avontuur om met de camera op pad te zijn, en maar te zien wat je tegenkomt.

Koeien hebben altijd honger lijkt het wel... en maar kauwen... uren lang .. het houdt niet op... het is maar goed dat ze 4 magen hebben met een flinke ruimte . Een koe eet 90 kilo gras per dag in de zomer en drinkt 70 liter water per dag... ongelofelijk he!
En ze herkauwen het gras 2 keer, zodat het goed verwerkt wordt..

ik zie hier een mooi beeld in hoe we het woord mogen eten.... als we honger naar het woord hebben, het opeten, en het herkauwen en er ook veel water bij drinken ( het beeld van de Heilige Geest) zullen we veel kunnen produceren in het Koninkrijk van God..... koeien zijn daarvan een mooi vb in de natuur:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten