zondag 19 juni 2016

smaakmaker...

Gisteren een dagje naar mijn fotovriendin geweest.. ze woont in Belgie en ze is 88 jaar...
Altijd heel bijzonder om haar een bezoekje te brengen.. ze voelt zich vaak erg eenzaam en  dan vindt ze het heerlijk als er bezoek komt. We gaan dan een flinke wandeling maken en we maken foto's van de mooie dingen die we tegenkomen...en we hebben vooral heel veel plezier met elkaar:)  daarna gaat ze eten koken.. dit keer raapsteeltjes,wortels,  quinoa en vegetarische burgers..  alles zo gezond mogelijk.
Het is genieten om haar bezig te zien en ik ben dan ook dankbaar dat ik haar heb ontmoet.
Moest vanmorgen denken aan "Je bent het zout der aarde"... de smaakmakers,  en we hebben een bederfwerende taak..
Als christen zijn we geroepen om zo in het leven te staan... maar gisteren leek het wel of de rollen een beetje omgedraaid werden.. ze bracht echt even smaak in mijn leven (  en ze  is niet eens christen.. ) een les voor mij  dat als we mensen aandacht geven we het beste in hun boven kunnen brengen zodat wij ook weer gezegend worden.... echt mooi..!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten