donderdag 9 juni 2016

uniek...



Een foto van mezelf, gemaakt door een andere fotografe... moet eerlijk zeggen dat ik het heel lastig vind om op de foto te gaan. Waarschijnlijk komt dat omdat er vroeger een leraar was die toen de foto's van de klas binnenkwamen, mijn foto rond liet gaan als de lelijkste van allemaal... dat vond ik zo verschrikkelijk en sindsdien heb ik het altijd moeilijk gevonden om mezelf op een foto te zien.

Wellicht zijn er veel meer mensen die datzelfde probleem hebben... echt jammer, want we zijn allemaal mooi en uniek geschapen, naar het beeld van God. Wat worden er toch al vroeg leugens in je gestopt, zodat de vrijheid die God bedoeld heeft niet ten volle wordt beleefd... ik moet hierin ook leren dat God van me houdt zoals ik ben en dat Hij heel blij met me is!

















z

Geen opmerkingen:

Een reactie posten