zaterdag 6 augustus 2016

De deur van Leven...

Jezus zei:  "Luister goed naar Mijn woorden: je kunt Mij vergelijken met de deur waar de schapen doorheen gaan. Er zijn al eerder mensen bij de schapen gekomen, voordat Ik kwam. Maar dat waren allemaal dieven en rovers en de schapen hebben niet naar hen geluisterd.
Die dieven wilden de schapen stelen, doden en opeten.
Maar Ik ben gekomen om de schapen naar buiten te brengen, naar plaatsen met veel gras. Dat betekent: Ik ben gekomen om je het leven in overvloed te geven... Ik ben de Deur naar het eeuwige leven , wie in Mij gelooft, wordt gered.. " ( Joh. 10:10)

Als kinderen van God hoeven we niet passief achterover te leunen... God heeft Zijn beloftes gegeven voor een leven in overvloed. Vaak laten we ons intimideren door de dief.. maar we moeten zijn leugens niet geloven. God heeft ons de sleutels gegeven om de deur van overvloed binnen te gaan. Ga staan op die plaats van autoriteit die Hij je heeft gegeven en verbreek elk illegaal recht die de vijand heeft veroorzaakt.. bind hem en spreek woorden van leven uit !
De vijand wil ons laten geloven dat we slachtoffer zijn en dat we alleen gelaten zijn... maar God heeft ons de sleutels gegeven om de deur van Leven binnen te gaan en Zijn beloftes toe te eigenen...
Hij die beloofd is trouw....!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten