maandag 15 augustus 2016

He knows my name...


Hij kent mijn naam....
Hij weet waar ik woon...
Hij heeft mijn haren geteld...
Hij kent mij als ik lig , Hij kent mij als ik opsta...
Hij kent mijn situatie...
Ik ben "in the picture" bij Hem ...
Ik sta geschreven in Zijn hart.... verborgen op de allerbeste plaats... wat een rust geeft dat!

En zo gaat Zijn verlangen uit naar al die zonen en dochters die Hij wel bij de naam kent, maar nog niet Thuisgekomen zijn....  en Hij "vist" net zolang tot ze ook thuis komen en Hij wacht ze op.... zodat ze kunnen aansluiten bij Zijn grote familie...

Breng mensen in gebed naar het hart van God, waar genoeg ruimte is voor iedereen! en zie in die ander die broer en zus die we in Zijn Vaderhart mogen brengen...


Zijn hart van liefde is als een oceaan... zo diep, zo wijd, zo groot.... er is ruimte in Hem voor jou en mij....

Dit lied sluit er helemaal bij aan... laat het je hart aanraken....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten