donderdag 4 augustus 2016

Vandaag kies ik......

Vandaag kies ik ervoor U te volgen..
Vandaag kies ik ervoor lief te hebben...
Vandaag kies ik ervoor om mij te verblijden...
Vandaag kies ik ervoor om te leven....
Vandaag kies ik ervoor om niet op te geven....

Paulus had veel redenen om op te geven.

Als dienaar van God had hij enorm veel te verduren en te lijden.

Hij zegt: "Al maak ik veel moeilijkheden, problemen en ellende mee, toch houd ik vol..
Ook al word ik geslagen, gevangen genomen of door woedende mensen aangevallen, of moet ik hard werken en kan ik niet slapen.......ik blijf doorgaan..

Ook al word ik uitgelachen en word ik een bedrieger genoemd. Ik zal de waarheid van God blijven vertellen....De Heilige Geest werkt in mij en mijn liefde voor de mensen is echt... De boodschap die ik vertel is de waarheid. Het maakt me niet uit of mensen trots op mij  zijn of mij juist uitlachen... ik doe mijn werk uit liefde voor God...

Mijn leven is steeds in gevaar , God laat mij lijden, maar Hij zal mij niet doden....Hij geeft me elke keer Zijn kracht...  al  heb ik verdriet , toch ben ik altijd blij. al ben ik  arm ,  ik maak veel mensen rijk, al bezit ik niks, toch heb ik Alles! " ( 2 Kor. ": 4- 10)

Wat een enorme oogst heeft zijn houding opgebracht voor het Koninkrijk van God...!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten