woensdag 10 augustus 2016

just one touch....

"Mijn ogen zijn steeds op de Heer, want Hij haalt mijn voeten uit het net... kom Heer, laat mij Uw liefde zien en wees genadig voor mij, want ik voel me eenzaam en ellendig.
Mijn hart is benauwd... haal me eruit, Heer......." ( Ps. 25:15-17)

Vertrouw alleen op Hem voor de genezing van je wonden, je pijn en je angst.. blijf jezelf openstellen voor het werk van de Geest en verwacht aanrakingen op elke plaats waar je strijd en moeite ervaart.
Genezing is vaak een proces, en Hij werkt stap voor stap in je leven. Zijn heerlijkheid zal steeds meer zichtbaar worden naarmate je je meer openstelt om Hem Zijn werk te laten doen.
Hij is de Enige die er écht bij kan... verwacht het daarom alleen van Hem.... 
Het verlangen naar vrijheid kan zo sterk zijn als je je gevangen en eenzaam voelt (  in je lichaam, je situatie of in je ziel... )
Soms zijn we geneigd om het maar op te geven.....onze roep lijkt onbeantwoord...  maar laat je niet ontmoedigen, en geef niet op... maar houdt moed om vast te houden aan elke belofte die Hij je heeft gegeven.  Blijf tot Hem roepen in je nood, Hij hoort je , Hij komt naar je toe en raakt je aan... om je de vrijheid te geven waar je zoo intens naar verlangt...

Eén aanraking van Hem kan je leven voorgoed veranderen... just one touch.....

( en als je het op je hart hebt...  stuur deze bemoediging door naar iemand die het echt kan gebruiken...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten