maandag 22 augustus 2016

waar komt mijn hulp vandaan?

Waar komt mijn hulp vandaan?

"Ik kijk omhoog naar de bergen, daar komt mijn hulp vandaan.
Daar is de Heer, Hij helpt mij.
Hij heeft de hemel en de aarde gemaakt."

Spreek je vertrouwen uit in Hem en verwacht de hulp alleen van Hem. Hij zal voorzien in de nood en de lege plaats in je leven. Vertrouw erop dat Hij het goede voor heeft met je leven dat Hij je zal leiden... in alles...
Kijk daarom naar Boven en weet dat de Bewaarder, je Beschermer er altijd voor je is... bij Hem ben je veilig... op de dag en in de nacht..
breng alles wat je bezig houdt in gebed naar Hem en laat los in vertrouwen dat Hij ermee zal doen wat het beste voor je is...
Weet dat Zijn last licht is en Zijn juk zacht... Nu ben je als een vogel , zwaar bepakt en niet in staat om je vleugels uit te slaan.. breng die bepakking naar Hem en sla opnieuw je vleugels uit... Je zult weer nieuwe blijdschap ervaren en vrede zal je hart binnenstromen...

We hebben allemaal te maken met situaties die ons pijn doen en gewond achterlaten... dat zal in de toekomst niet anders zijn. Het is daarom belangrijk om naar Hem op te zien voor Hulp zodat voordeel behaald wordt uit die negatieve omstandigheden. In plaats van gewond-zijn worden we Christus-gericht, en worden we geheeld van de verwondingen die we hebben opgelopen...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten